Bas Veldhoven

Bespreek hier de verschillende bewoners. Wie is jouw favoriet? Wie moet eruit? Laat het hier weten.

Bas Veldhoven

door Dirk » 07 mei 2015 13:06

Afbeelding

Kok
Leeftijd: 25 26 jaar

Over Bas:
Bas woont in Haarlem en werkt als kok in een strandtent. Het is een sportieve jongen, die in zijn vrije tijd graag hardloopt, kickbokst en zwemt. Hij is single en een enorme flirt.

In Utopia wil hij geld verdienen met het organiseren van all-you-can-eat-barbecues. Onbeperkt eten tegen een vooraf bepaald bedrag. Daarnaast wil hij vierkante moestuintjes maken, die dankzij een broeikaslamp zowel binnen als buiten te gebruiken zijn.

Bas heeft meerdere huizen verbouwd en kan hierdoor de bouwers ondersteunen. Hij is een harde werker en stoort zich aan mensen die niets uitvoeren in Utopia. Hij zal hen aansporen om de handen uit de mouwen te steken.

Bas omschrijft zichzelf als ijdel, sarcastisch, eerlijk, lief, maar soms ook grof. Hij zegt dingen zonder te filteren, waardoor deze soms onbedoeld hard aan komen. Hij staat graag in het middelpunt van de belangstelling. In Utopia wil hij zichzelf ontplooien en bewust worden van wie hij nu eigenlijk echt is.

Facebook: https://www.facebook.com/bas.veldhoven
Moderator

Re: Bas Veldhoven

door Tante Pietje » 07 mei 2015 13:12

;)
Ongetwijfeld, hahahaha!
Speciaal lid

door Dirk » 07 mei 2015 13:33

Bas valt op vrouwen maar is niet vies van mannen.
Hij heeft Utopia vanaf het begin op TV gevolgd en sinds een maand de livestreams.
Hij vindt Laura B wel leuk.
Bas rookt.
Moderator

door Cato » 07 mei 2015 14:45

Die heeft een kop om stennis te gaan maken . Geweldig . Kunnen we weer eens lachen :D

door Indi » 07 mei 2015 15:54

kweenie....ik wil niet negatief zijn maar vooralsnog geen fiducie! :oops:
Actief lid

door Tante Pietje » 07 mei 2015 17:13

;)
'k Heb zitten streamen en het is een gelikte boy!
Die komt er wel.
Speciaal lid

door De Nurse » 07 mei 2015 17:43

Bas omschrijft zichzelf als ijdel, sarcastisch, eerlijk, lief, maar soms ook grof. Hij zegt dingen zonder te filteren, waardoor deze soms onbedoeld hard aan komen. Hij staat graag in het middelpunt van de belangstelling.

PPFFFF wat een zelf verheerlijking, bij deze kunnen we er ook 'narcistisch' aan toe voegen :idea:
En grofheid die onbedoeld hard aankomt? dat mag in Utopia als je maar voortdurend excuses maakt
dan begin je de volgende dag weer met een schone lei!

Eerlijk en lief?? Hij heeft naar Gina al opmerkingen gemaakt waar ze niet gelukkig mee is.

Ze vertelde toen zij zich had opgegeven dat ze een mail van hem kreeg met
''Gina wat gaaf dat je dit doet, ik heb me ook opgegeven [...] Help met promoten. Maar heb wel gezegd dat ik je ex ben''.
Kijk dat vind ik nog eens eerlijk

En dat kapsel is zooooooooooooooooooooo 1990 :mrgreen:
VIP lid

door Indi » 07 mei 2015 19:57

Zijn ze niet allen ijdel? Je moet wel ijdel zijn om graag 24/7 de camera's op je gericht te willen...
Al je gesnuif en gerochel, al je onderboeken continu boven je broek te hebben hangen, al je gegaap, al je genixnut, al je kilo's, al je onnozelheid,al je desinteresse, al je lelijkheid, al je waanzinnige bambi ogen, al je dronken gebral,al je geroddel,al je gevloek....als je dat OK vindt en het ook nog eens OK vindt dat dat op tv wordt vastgelegd dan moet je wel ijdel zijn! :x
Actief lid

door Indi » 07 mei 2015 20:04

En ja, deze nieuwe knul is ook weer zo aandachtsgeil...
ik heb nix tegen zo nu en dan op ongezette tijden een biertje te drinken maar terwijl je net op je " nieuwe baan" komt, een slok rum uit de fles vind ik zorgelijk...

Én dan blijkt ie Gina weer te kennen...nee, heb er geen fiducie in...het lijkt wel alsof ze allemaal uit hetzelfde blik komen... :mrgreen:
Actief lid

door De Nurse » 07 mei 2015 20:37

Indi schreef:ik heb nix tegen zo nu en dan op ongezette tijden een biertje te drinken maar terwijl je net op je " nieuwe baan" komt, een slok rum uit de fles vind ik zorgelijk...

En dan met een mondspray rondlopen zodat niemand het ruikt...dat denkt hij dan hè! Afbeelding
VIP lid

Volgende