Gina Lissenburg

Bespreek hier de verschillende bewoners. Wie is jouw favoriet? Wie moet eruit? Laat het hier weten.

Gina Lissenburg

door marco 900 » 18 apr 2015 10:11

Afbeelding

Kapster
Leeftijd: 25

Gina is sinds kort vrijgezel en wil in Utopia loskomen van haar omgeving en helemaal op eigen benen staan. Gina's hart en ziel liggen bij het kappersvak. Ze heeft zeven jaar in een kapsalon gewerkt en wil dit werk voortzetten als ze inwoner wordt van Utopia.

De knappe Gina is een enorme kletskous en ze heeft flink wat ambities voor haar Utopia avontuur. Ze wil graag een volledig biologische kapsalon openen, uniek in Nederland! Niet alleen is een biologische kapsalon milieuvriendelijk, ook zijn de plantaardige grondstoffen beter voor het haar. Gina wil zelf shampoo, conditioner en haarkleuring gaan ontwikkelen.

De roodharige wil haar aandacht richten op zowel het openen van haar eigen kapsalon, als het opzetten van haar eigen kledinglijn. Inspiratie haalt ze uit modemagazines en uit haar omgeving. De kledinglijn van Gina zal gaan bestaan uit maxi rokken met en zonder sexy split, pencil rokken, basic jurkjes en crop tops.

In Gina's ideale Utopia is het vooral erg schoon, staat ze heel de dag klanten te knippen in haar kapsalon en is haar zelfontworpen kledinglijn een doorslaand succes. Utopia is voor Gina geslaagd als er een luxe mini dorpje ontstaat in de bossen van Laren

Facebook: https://www.facebook.com/gina.lissenburg
Moderator

Re: Gina Lissenburg - Kandidaat

door Tante Pietje » 18 apr 2015 17:17

:roll: :roll: :roll:
Speciaal lid

door Moeders » 18 apr 2015 17:30

Niks dus

door WatNuWeer » 18 apr 2015 22:23

Lijkt mij ook niks, dus die zal het wel worden :lol:
Stream Team

door E.S. » 18 apr 2015 23:10

Leuke kandidate voor Gio! :lol:

door De Nurse » 18 apr 2015 23:40

Haar ambities zijn goed en leuk. Ik hoop dat haar zelfontworpen kledinglijn goed gaat lopen! :D

Er zijn eerder al 2 kappers naar huis gestuurd Robin en Marcel en waarschijnlijk zal Gina ook weinig kans krijgen
Ze hebben liever een bedeesd 1e jaars kapstertje die weinig vraagt en durft
dan een dame die 7 jaar kapt, een kledinglijn heeft en geen katje lijkt om zonder handschoenen aan te pakken.
Met ambities heb je geld nodig en dat zal ze niet meteen krijgen zodat ook zij die wsch. vrolijk binnenkomt zoals iedereen
na een aantal weken net zo ongelukkig wordt door verveling en het geroddel van de luipaarden

Ik hoop dat dat zij erin komt, dat haar kleding als een trein gaat lopen en
de verkoop van de mutsen en andere gedragen vodden waar de muts alleen d'r telefoontje voor hoeft te plegen...in elkaar stort :lol:
(Pfff, mutsen in de zomer) :x

Collie zal zeker voor haar gaan want van Jopie krijgt ze geen shampoo...hihih... :lol:
Laatst bijgewerkt door De Nurse op 19 apr 2015 16:48, in totaal 1 keer bewerkt.
VIP lid

door Tante Pietje » 19 apr 2015 08:49

:D

Onze Nurse is weer es op de milde toer.
Ik geloof helemaal niks van dit meisje. Eerst ZIEN dan GELOVEN:

iedereen komt binnen met plannen waar nix van terecht komt...

En om in die loods een meer gezonde richting in te slaan, hebben ze geen nieuwe mensen met wilde plannen nodig maar iemand met overwicht die het gezonde verstand meebrengt.
Dit kind heeft als prioriteit om haar eigen carrière een boost te geven, niet een verandering in die verdorven "samenleving".

En toch hoop je daar als kijker op, al meer dan een jaar, hahahaha!
:twisted: :twisted: :twisted:
Speciaal lid

door De Nurse » 19 apr 2015 16:45

Tante Pietje schreef: :D

Onze Nurse is weer es op de milde toer.
Ik geloof helemaal niks van dit meisje. Eerst ZIEN dan GELOVEN:

iedereen komt binnen met plannen waar nix van terecht komt...

Ach Tante...af en toe moet je een beetje compenseren hè door weer even je milde hart te tonen ;)

Ja idd iedereen komt binnen met wilde plannen maar niemand krijgt de kans om ze te realiseren op korte termijn!
Aangezien ze iedereen met leidinggevende kwaliteiten eruit sodemieteren, respectloos omgaan met de oudere generatie
en dat het bovendien nog niemand is gelukt om deze verdorven misvormde samenleving te veranderen in
biologisch denken en doen (behalve Nico en Chris) en zich te richten op samenwerking geef ik Gina een kans.

Waarom? Omdat ze nog jong is met prima ideeën en biologisch aan de slag wil.
Verder zijn het 15 B.V.'tjes in 1 B.V. en zit iedereen daar voor zichzelf :P

Op verandering reken ik al lang niet meer :(
VIP lid

door Tante Pietje » 19 apr 2015 17:42

:? :? :?

We'll see, darling...
Speciaal lid

door francis44 » 20 apr 2015 03:37

Tante en Zuster: LOL!!! :lol: Ik ga toch met Tante mee! Ik geloof er ook niets van. (Stiekem geloof ik niemand meer daar in Utopi-ik)
Actief lid

Volgende