Stream klachten

Praat hier over van alles en nog wat als het maar gerelateerd is aan Utopia.

Re: Stream klachten

door marco 900 » 07 maart 2015 10:52

Indi schreef:De beste reactie zou zijn...opzeggen! En je geld terug vragen ...MASSAAL


Heb ik gedaan maar ze reageren gewoon niet meer.
Moderator
 
Berichten: 6246
Geregistreerd: 29 jan 2014 15:59

Re: Stream klachten

door marco 900 » 07 maart 2015 11:07

Een aantal van de gedetailleerde reactie's van Customercare.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo gaan ze dus met hun klanten om. Totaal geen suggestie om eens hier of daar een instelling te controleren maar puur je aan het lijntje houden met standaard berichtjes.
Moderator
 
Berichten: 6246
Geregistreerd: 29 jan 2014 15:59

Re: Stream klachten

door smiley » 08 maart 2015 02:33

Respect voor je vasthoudendheid! Het zou beter zijn als alle streamkijkers massaal zouden klagen, maar ja, hoe krijg je dat voor elkaar. Ik heb dezelfde klachten. Op de laptop kijken gaat iets beter dan op de telefoon, dat is helemaal een ramp. Heb nog niet geklaagd, shame on me ;) . Ga ik misschien ook wel doen.

Sterkte!
 
Berichten: 285
Geregistreerd: 30 jan 2015 17:41
Woonplaats: Schiedam

Re: Stream klachten

door marco 900 » 08 maart 2015 20:22

Ondanks dat het wellicht zo lijkt, ben ik niet zo van het klagen, maar dit slaat nergens op.
Er wordt total niets met je klachten gedaan, niet kundig gereageerd of een compensatie aangeboden. Het ergste vind ik nog dat je hiervoor betaald, terwijl in Turkije het gratis is en alles kan zien, nog kan pauzeren en terugspoelen. Ook in Duitsland kan dit al betaal je wel wat meer dan in Nederland. Je mag echter toch wel verwachten dat de regie en de capaciteit van de verbinding na ruim een jaar, stabiel zou zijn?
Moderator
 
Berichten: 6246
Geregistreerd: 29 jan 2014 15:59

Re: Stream klachten

door smiley » 09 maart 2015 19:12

Het is werkelijk een blamage van de bovenste plank. Het lijkt hier wel een bananenrepubliek. Echt niet normaal dat ze het nog steeds niet hebben opgelost. Maar snel zijn ze niet. Ik kreeg vorige week antwoord op een vraag die ik 10 dagen[b][/b] eerder had verstuurd...
 
Berichten: 285
Geregistreerd: 30 jan 2015 17:41
Woonplaats: Schiedam

Re: Stream klachten

door marco 900 » 09 maart 2015 21:18

Kastje naar de muur principe.

Afbeelding
Moderator
 
Berichten: 6246
Geregistreerd: 29 jan 2014 15:59

Re: Stream klachten

door Analfabijt » 13 maart 2015 01:07

You gotta be kidding me Marco? Eind van het jaar? Stuur dan geen reactie, dat is minder frustrerend voor de indiener van de klacht. Prutopia
Avatar gebruiker
 
Berichten: 378
Geregistreerd: 26 jan 2014 10:45

Re: Stream klachten

door smiley » 14 maart 2015 01:26

Hebben ze per ongeluk een oude mail van vorig jaar opnieuw gestuurd? Pfff lekker zaken doen zo. We betalen toch wel.
 
Berichten: 285
Geregistreerd: 30 jan 2015 17:41
Woonplaats: Schiedam

Re: Stream klachten

door marco 900 » 23 maart 2015 15:13

Even een tussenstand, die is er niet.
Moderator
 
Berichten: 6246
Geregistreerd: 29 jan 2014 15:59

verbbanen

door tonia » 24 mei 2017 20:58

ik wil een klachten in dienen al een tijdje had ik problemen met de : Strem .en nu gin het goed bij heden zat ik op praat mee .er werd gescholden ruzie werd er gemaakt .en er was paar mensen maakte ruzie .en ik zee iets wat onterechte was ik ben verbannen ik heb 4 berichten gestuurd geen nader berichte waarom ik verbannen bent die onterechte was .ik had ook al gedoe dat ik de beeld niet zag en weg viel . Ik vind het niet normaal zeg.dus als ik mee had gedaan bij praat mee om gek te praten dan was ik niet verbannen jammer zeg op dezen manier hoef het niet meer .bijna zie je ook niks altijd de koeien op tv is het nog beter .bedank met groet tonia van der werf
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 23 mei 2017 10:08

Vorige

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten