Livestream gebeurtenissen - Week 7

Alle nieuwtjes direct vanaf de livestreams. Iets leuks tegen gekomen op de stream? Deel het met ons hier.

Re: Livestream gebeurtenissen - Week 7

door Markoss » 11 feb 2014 14:34

Elmo schreef:
Markoss schreef:Billy heeft toch weer €1000 verdient met haar schilderijen... kunnen ze genoeg spulletjes van kopen hoor :D

Natuurlijk niet Markoss, daar moet eerst materiaal en ingrediënten voor het restaurant voor worden gehaald.

Jawel, de schilderijen waren al af en zijn dus nu verkocht.

door liezelot » 11 feb 2014 14:35

Dirk schreef:Ja :angel:

Ik heb Billy aan het werk gezet. Eens kijken wie het eerst mijn bestelling kan spotten op de stream...

Leuk! Ik ga ook goed kijken of ik 'm zie

door Ellie » 11 feb 2014 14:36

liezelot schreef:
Dirk schreef:Ja :angel:

Ik heb Billy aan het werk gezet. Eens kijken wie het eerst mijn bestelling kan spotten op de stream...

Leuk! Ik ga ook goed kijken of ik 'm zie

ik ook ;)

door Elmo » 11 feb 2014 14:37

Sjarrel schreef:
Markoss schreef:Billy heeft toch weer €1000 verdient met haar schilderijen... kunnen ze genoeg spulletjes van kopen hoor :D

Dan begrijp ik niet dat heertje Hakim er zo op tegen is dat er 75 euro wordt geinvesteerd in schildersspullen voor Billy. Zij brengt er toch geld mee binnen? Zou Hakimmetje misschien jaloers zijn dat HIJ nog geen rooie rotcent heeft binnengebracht? :D

Ah Sjarrel, zie mij eennalaatste reactie. Laat mij u meenemen in mijn paranoia, dat is zo fijn. En hoe meer mensen er in mee gaan, hoe echter het wordt. En we komen dan met zn allen nog dichter bij elkaar. Samen maar niet alleen, whoei!

door Sjarrel » 11 feb 2014 14:40

Jouw rekensommetje klopt wel hoor Elmo. Hakim torpedeert de andere investeringen en gooit alle risico's op dat restaurant. Denkt zeker dat het ZIJN idee is en wil er hoge ogen mee gaan gooien. En inderdaad hangt alles nu af van de inkomsten van het restaurant. Mislukt dat, dan zijn ze failliet. Daarom begrijp ik de houding van de andere inwoners ook helemaal niet. Hakim gokt op het GROTE geld, maar dat is ontzettend stom in Utopia. Als het mislukt gaat Hakim lekker naar zijn zoontje toe en zitten de inwoners met de ellende. :x

door Sjarrel » 11 feb 2014 14:41

Dirk schreef:Ik hoorde mijn naam net op de stream ;)
"Dirkie Dirkie Dirkie!"

O Dirk, kan de spanning niet aan hoor. Wat heb je hen gestuurd? :P

door Ellie » 11 feb 2014 14:42

Dirkie heeft een bestelling geplaatst

door Dirk » 11 feb 2014 14:42

Sjarrel schreef:
Dirk schreef:Ik hoorde mijn naam net op de stream ;)
"Dirkie Dirkie Dirkie!"

O Dirk, kan de spanning niet aan hoor. Wat heb je hen gestuurd? :P

Billy gaat voor mij een schilderij maken. Als het goed is moeten jullie 'm op de stream wel kunnen herkennen wanneer ze er mee bezig is ;)
Site Admin

door Sjarrel » 11 feb 2014 14:43

Elmo schreef:
Sjarrel schreef:

Dan begrijp ik niet dat heertje Hakim er zo op tegen is dat er 75 euro wordt geinvesteerd in schildersspullen voor Billy. Zij brengt er toch geld mee binnen? Zou Hakimmetje misschien jaloers zijn dat HIJ nog geen rooie rotcent heeft binnengebracht? :D

Ah Sjarrel, zie mij eennalaatste reactie. Laat mij u meenemen in mijn paranoia, dat is zo fijn. En hoe meer mensen er in mee gaan, hoe echter het wordt. En we komen dan met zn allen nog dichter bij elkaar. Samen maar niet alleen, whoei!

Slijmbal! :lol:

door Markoss » 11 feb 2014 14:43

Billy heeft nog een aantal opdrachten lopen dus we zullen haar de komende dagen veel zien schilderen. Is wel fijn want dan is ze ook lekker rustig.

VorigeVolgende